Jag är så taggad!

I morgon skall jag på mitt livs första ridlektion!:D:D jag är så taggad! Förstå mig inte fel nu. Jag har ridit hur länge som hälst, men endast privathästar + en ridskolehäst i skogen men inte via ridskolan utan några som kände ägaren. Så jag är endast självlärd, med hjälp av olika ryttare jag ridit med. Så det skall bli spännande! Jag vet redan att hon kommer klaga på min hållning och sits. Men det är därför jag är där:)

Jag var även ute en sväng på Indie idag det gick super tills vi kom 50 meter från stallet där grannarna eldade och det var grymt mycket rök. Vi gick förbi elden och allting men då kände hon röklukten så hon kastade sig bakåt och tillbaka igenom röken igen. Så det var bara att hoppa av och gå igenom den igen. Men det var inga problem. Det är inte så mycket man kan göra det är ju deras instinkt att tro att eld och rök är farligt. Så det blev en bra sväng idag också:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0