Värdens dåligaste dag?

Juhopp, ingen ridlektion idag heller, eller igår blir det egentligen;) Ridläraren har nu blivit sjuk. Men som det står ovanstående, det är är en blogg om motgångar också. Min affärsplan som jag gjort de senaste lektionerna går inte längre att öppna så nu har jag suttit och gjort om ALLTING. Egentligen hade jag lite tur i all otur, jag har nu suttit och skrivit en affärsplan som vi har till läxa för att kunna få starta vårat UF företag till imorrn. Så jag har suttit hela kvällen och NU, TROR jag att den är klar. Problemet är att jag ännu inte har duschat och jag skal gå upp om 5 1/2 timme och åka till skolan... SÅ får väl gå upp ännu tidigare då...
Stackars Indie har ännu inte blivit riden den här veckan. Jag kommer nog ha en pigg häst nästa gång.
En random Bild:)

Kommentarer
Postat av: Amundailin

This is great please keep on the good and wonderful work.

2011-03-12 @ 09:38:31
URL: http://amundailin.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0