Tack Pappa!

Då var det min dag i stallet idag. Vilket innebär att alla hästarna skall in och ha foder. Vatten skall fyllas på. De som har täcken skall bytas eller rättas till. Lösdriften skall mockas och blöta täcken skall rättas till. Sen är det dags för utsläpp igen och boxarna skall mockas och stallgången skall sopas. E var där när jag kom och hon hade varit ute och ridit i regnet, hon är duktig hon.

Tack pappa som jag fick den här pannlampan av. Nu kan jag rida även om de är mörkt ute. Vi får väl se vad Indie tycker om det bara.
 
Tack så jättemycket pappa!

Kommentarer
Postat av: nea

sv; tack! :D bli superglad av sånna kommentarer! :)

haha fick oxå en pannlampa av min pappa, förra vintern, jättebra iaf! :)

2010-11-24 @ 22:55:58
URL: http://neakarlssons.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Pappor verkar vara till för att köpa pannlampor, det verkar vara lite "deras" avdelning och då köper dom kloka;)

2010-11-25 @ 18:56:52
URL: http://wherethesidewalkcracks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0