Stallet+Matte

Jag har precis varit en sväng förbi stallet, A som egentligen skulle sköta stallsysslorna och alla hästarna idag var sjuk så då fick jag ta hennes stalldag istället. I stallet träffade jag också E som varit ute och ridit. Jag han precis ta in hästarna ge dom mat, ta på Indie regntäcket och släppa ut dom innan det började ösregrna. Det skall tydligen bli storm imorgon så vi får se hur det blir med ridlektionen i morgon. I morgon skall jag till stallet jättetidigt innan jag skall till skolan och ta av Indie täcket igen så 05.45 ringer klockan imorgon.

Tack så jättemycket E som hjälpte mig i stallet idag!

Fina Indie en dimmig morgon


Ett mattetal till sen blir det lite Top Model...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0