Låååångritt...

...eller nästan ialllafall. Jag M,F och E red ut och sen skulle jag och E fortsätta en längre sväng, men problemet var bara att rida rätt. Jag har ridit den vägen som vi skulle rida kanske två gånger och det var nästan ett år sedan. Så käre F skickade ett härligt sms till oss vart vi skulle rida och en del av smset löd typ såhär:
Rid längst vägen tills det kommer ett vitt hus på höger sida, sväng då till vänster och in på en gård. Rid förbi gården och över två gårdar sen kommer en åker ni skall gå i kanten tills det kommer ett till hus som är vitt. Men vi hittade ganska bra faktist. Vi red fel en gång bara.
 
Vi var lite vilse på vår lilla Ö

Indie däremot ville inte ens tränsas idag, det tog huuur lång tid som hälst. Vet inte vad hon har fått för sig, hon har aldrig gjort så förut. Intse så länge iallafall. Väl på ridturen var hon på tårna hela tiden, det var en ny väg för henne så det kanske var därför. Vi skulle prova med galopp men vi misslyckades. Bara att ämpa på nästa gång.
Nu skall jag försöka mig på lite Matte C :(:( Sen blir det Gossip Girl!:D
Gossip Girl Ikväll!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0