Igår

... Blev det en ridtur med E och E och det gick bra. Jag hade även lite man och svans skötsel igår. Svansen blev några centimeter kortare och skall förhoppningsvis klara sig från all lera i hagen. Jag provade även min nyinköpta man och svans spray. Jag provade även dom omtalade siliconsnoddarna och dom var verkligen bra!
Idag blir det nog inget stall för mig. Jag skall eventuellt dit och kolla om Indie fryser eftersom hon gjorde det igår när jag skulle ta in henne. Vill egentligen inte ha täcke på henne ännu för jag vill att hon skall få tjock vinterpäls. Men fryser mycket och ofta får nog täcket åka på ändå. Eventuellt får hon vha regntäcke på nätterna.

Hur gör ni med täcken på era hästar?

 
Lite man skötsel:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0