Horseshow hemma

Som de flesta vet är det ju snart dags för Globen Horse show.


Det här inlägget är dedikerat till alla oss som inte har turen att vara där.
Som ni förmodligen vet brukar det även visas på tv. Så här kommer följande datum och tider som de visas på tv. Så här ser tiderna och datumen ut.

Som ni kanske ser så har jag faktist varit på en Globen Horse show det var 2005 med min
bästa vän och kusin Sandra och stallägarna till det förra stallet jag var i och hjälpte
dom med hästarna. Tyvärr var det den här som blev den bästa bilden av allihopa jag
tog under helgen. Jag hade en ny digitalkamera vilken ocksåå var vår första digitalkamera
så ni vet hur otecknisk man var på den tiden;)

Lördag 27 november
SVT 2 kl 18.00: Internationell hoppning, Reining clinic med Anki van Grunsven.
SVT 24 kl 20.00: Världscuptävling i fyrspann, internationell hoppning.
Söndag 28 november
SVT 1 kl 11.00: Stockholm Grand Prix (hoppning)
SVT 1 kl 14.30: Världscuptävling i dressyr – kür
SVT 24 kl 21.30: Sammandrag från FEI World Cup Driving - Fyrspann och Stjärnornas hoppning.


Vi såg dressyren på fredagen, såhär bra blev alla bilderna...


och även showen/ hoppningen på lördagen

Kom ihåg, vi hemma har de bästa platserna;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0