Hjälp! En häst!

Igårkväll åkte pappa och jag till stallet på kvällen och tog på Indie regntäcket så att hon inte skulle frysa i natt. Det var verkligen bra att vi gjorde det eftersom ikväll var det minusgradet fram till klockan tio i morse. Pappa var jättestolt igår han ledde Indie tre meter in i stallet medans jag höll bort de andra hästarna och stängde dörren till lösdriften. Och han var så STOLT! haha, han kan vara rolig han... Livrädd för hästar och hundar.

Imorse åkte jag och pappa till stallet igen och tog av henne täcket och skulle även ta en bild på Indies huvud, till ett hemligt projekt som en i stallet håller på att ordna. Jag har ingen aning vad det kan vara. Vi i stallet har bara fått order om att skicka in bilder på en själv och sin häst till henne. Så det skall bli spännande och se vad det kan vara:)
Det var jättekallt i morse och jag hade på mig två par raggsockar och fleecetröja under jackan, jag hatar vintern ibland, man känner sig som en michelingubbe. Hah.

Jag försökte hålla mig ut bilden och pappa skulle ta kort på Indies huvud,
men han missförstod nog lite grann...Och jag ser livrädd ut för henne, HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0