Hästaffären:)

Mamma och jag tog en tripp till hästaffären idag och det blev lite köp. Jag bara älskar att gå i hästaffärer det luktar så gott och finns så mycket man vill ha;) Mamma var väl inte alltför glad att jag gick och tittade omkring utan någon tidspress. Men det blev lite köp;

- Beiga helskodda Ridbyxor
- Man och svans utredare
- Siliconsnuddar

Jag är verkligen emot färgen beige och hatar den, men älskar modellen på ridbyxorna och det är dom enda ljusa i det märket. Jag ville ha ljusa ridbyxor till sommaren så att jag skulla slippa solen som brännde på mina mörka. Nu som först hade dom fått in dom så det vara bara att passa på. Bra att man fortfarande kan köpa ridbyxor på barnavdelningen, det blir betydligt billigare:D    


Kommentarer
Postat av: sra

2010-11-03 @ 12:34:10
Postat av: sara

fin blogg. :)

2010-11-03 @ 12:34:28
URL: http://theponnyryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0