Gårdagens + Dagens pyssel

Igår åkte jag till stallet för att pyssla lite med Indie och se om hon frös, men det gjorde hon inte. Flätade hennes man och svans så hon skulle vara lite lockig idag. Fint, fint:D Man och svanssprayet var välbehövligt då!
Väääldigt användbar igår

Idag var det ridbanan som gällde, vi tränade på lite övningar som vi fick av ridläraren på lektionen förra söndagen och lite övergångar och tempoväxlingar. Indie skötte sig riktigt bra idag och var jätteduktig! Wiie vad glad man blir om det går bra!:D
Jag bytte även tillbaka till mina KWO stigbyglar och har besämt mig för att ha dom på och vänja mig med dom. Efter vi arbetat på banan så red vi ut och travade lite grann och skrittade av henne så att hon skulle bli lite mer possitiv och glad av att få komma ut. Härligt väder och ganska varmt var det också. Sedan när jag kom tillbaka kom M och F till stallet och skulle rida ut, vilket jag visste men tänkte att det var bra om jag och Indie gjorde lite övningar istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0