Fredagspyssel

Tillägg: Tydligen blev inte de här inlägget inte publicerad i fredags pga något fel. Men här kommer det.

När jag kommit hem efters skolan blev det som vanligt lite fredagspyssel med Indie. Tänkte att jag skulle lägga på regntäcket eftersom det verkar blåsa och regna inatt. Men när jag kom till stallet så var det redan någon som lagt på henne täcket! Så tack så jättemycket för det! Vem det nu än var, (tror det var C) Men jag fick ju ändå ta av täcket för att pyssla med henne.

Jag älskar verkligen att hon går genom lera och vattenpölar och kommer till mig när jag skall hämta henne:) Jag behöver bara stå och vänta.
Ikväll hade jag även tänkt att beställa från hööks. Men SÅKLART var täcket jag skulle ha slut i den storleken! Jag har gått runt och velat hela tiden och nu ångrar jag mig.


Täcket jag funderar på men tror att
passformen inte är den bästa och               Täcket som jag tänkte beställa men  
att spännet fram kan                                 som såklart var slut i rätt storlek.
vara ett -                                                 Tror att den har jättebra
                                                               passform.



Vintertäcket jag tänkte beställa...


Någon som har någon erfarenhet av dom här täckena eller vet hur de är i verkligheten? Så kommentera gärna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0