Förberedelser

Åkte med pappa i stallet ikväll för att förbereda inför ridlektionen imorgon. Tog fram sadel, träns, utrustning .m.m. Jag satt även upp ett veckoshema jag gjort till Indie den här veckan. Veckoshemat bestod ungefär av detta:

• Måndag: vilodag
• Tisdag: Ridlektion
• Onsdag: Logneringsträning + avskrittning ute.
• Torsdag:Uteritt i närheten av stallet ca 60 min
• Fredag: Lektionsövningar: Tempoväxlingar och ställningar (Banan) + uteritt.
• Lördag: Uteritt ca 1-2 timmar
• Söndag: Uteritt ca 60 min

Och tack jätte snälla mamma som kom hem med en lite överraskning till mig. En plastlåda med lock som jag kan ha i stallet i mitt skåp. Den är till alla reflexer jag har plus annat smått och gott. Så att de rackarns mössen inte gnagar på Indies saker. Jag har även bara en hylla i mitt stallskåp och den är lite full så en låda blev perfekt. Jag skrev även ut en namnskylt som jag tejpade fast på den.


Slänger in en gammal bild p.g.a att jag sitter med minidatorn:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0