Dagens Tips

Igår möttes jag av denhär synen:

Svansen hänger liksom i stripor längst ner pga av höst regn och leriga hagar.

Dagens Tips: Klipp hästens svans en ordentligt bit kortare precis över lerstripora( Nästan en decimeter för bästa resultat). Svansen håller sig då bättre ren och fräsch även i de leriga hagarna.

Jag själv är väldigt anti för korta svansar, så det är ju en smaksak. Svansen hinner ändå växa ut tills våren/ sommaren och hagarna börjar bli torrare. Jag gjorde iallafall ett försök att klippa Indies svans ordentligt kortare igår eftersom den var väldigt lång.

Den blev inte så väldigt mycket kortare men jag försökte verkligen klippa mycket, men som jag sa, är ju lite anti kort svans.


Så här blev slutresultatet iallafall (Den blev kortare än vad som syns på kortet;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0