Världens bästa hästtidning!

Jag har provat att köpa många olika hästtidningar men aldrig hittat någon som jag riktigt tyckt om. De flesta har 20 sidor i slutet med reklam eller annonser. Medan resten av halva tidningen består av ännu mer reklam och lite fakta om något hästställe i världen. Nu är jag kanske ganska hård... Men jag har iallafall haft väldigt svårt att hitta en tidning som jag tycker varit värd de ca 59-79 Kr som de brukar kosta.

Men i sommras hände det!

Equipage, tidningen som innehåller allt det man vill ha och är prisvärd.


Innehåller:
Roliga nyheter, mode, 1-2 veckors ridplanering(ibland, ganska ofta, kanske alltid, who knows), en kändis favoritövning, tips och fix, bra repotage, inspirerande ridning och lärorika artiklar. Det bästa är att det finns övningar för oss "vanliga normala" ryttare som inte tävlar på elitnivå.

Älskar verkligen den här tidningen, den är lite ungdomlig men änå inte. Helt klart den bästa ungdom/vuxentidningen än så länge toppar min lista på alla hästtidningar jag läst!


Kommentarer
Postat av: Jeanette Holm

Ååååh vad roligt att läsa – en läsare tipsade just oss på redaktionen om ditt inlägg och vi bugar och tackar ödmjukt för dom fina rosorna kring Equipage. Det värmer så gott!

Varma hälsningar från redaktionen, genom Jeanette Holm

2011-01-04 @ 17:04:55
URL: http://www.equipage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0