Lucka 23-Adventskalender 2010

Lucka 23-December
HANSBO SPORT, Schabrak detta är ett märke jag älskar, tycker de har väldigt snygga schabrak med bra vaddering snygg form och ligger bra på hästen.
Mitt Hansbo schabrak är helt klart mitt favoritschabrak. Kanske för att jag inte har så många, hehe.
Men jag rekommenderar i allafall dessa. Priset ligger runt 300 kr beroende på vilken modell ny/gammal/dressyr/hopp/allround du väljer.
Granngården brukar ha det bästa priset på  hansbo schabraken och brukar ha ett bra ordentligt utbud på dem.
(Jag har själv faktist önskat mig det reflexschabraket under)
Finns bla att köpa hos Granngården. Priset kan som sagt variera beroende på modell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0