Stallkväll

Jag hade även stallkvällen i kväll. Jättemysigt! Har verkligen haft dåligt samvete för att jag varit så lite i stallet och ridit så lite på sista tiden. Men nu är de 2 dagar kvar till jullov så härligt!
Då lär det bli hårdträning för Indie. Jag skall även sköta och rida en häst till i ett tag stallet eftersom ägaren är sjuk. Och det är min lille prins som jag älskar (172 i mankhöjd). Har ridit honom i ungefär ett år tills jag hämtade Indie.

Imorgon blir det även en ridtur eller två.

Har haft så sjukt mycket i skolan och nu är det 4 timmar långa nationella provet i matte C ÖVER!
ja, såhär possitiv var jag när jag pluggade under torsdagskvällen .haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0