Snöig ridtur

Det blev lite ridning på banan idag, dock gick det inte att trava, jag provade men det var för mycket snö. Det var väldigt djup snö då det snöat hela natten igår och hela dagen idag. Så det blev lite skrittövningar, vi tränade mycket på skänkelövningar så att hon lyssnar bättre på dom. Jag försökde även träna på att ställa henne, vilket dock inte gick så bra.
Annars hade jag stallkväll i dag igen, jag har några att ta igen.. Det blir ganska mycket att göra när sex hästar skall ha täckesbytning och täcken skall hängas upp och endel har inte torkat så skall man rota lite i garderober och så, men det löste sig till slut.
Har även tittat lite på hoppingen från london som egentligen gick igår på tv. Mycket roligare hinder!
Skvallra inte än vem som vann;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0