PLUGG PLUGG PLUGG PLUGGGGGGGG

Jag har kommit fram till att hur mycket jag än pluggar kommer jag inte att överleva nästa vecka. Vi har så sjuuuukt mycket i skolan just nu. Plus att min dator har kraschat och jag måste göra OM massor av arbeten.

I onsdags såg jag iaf lite av Globen Horseshow som jag spelat in och jag kan verkligen inte fatta hur dom kan hoppa så jäkla högt utan sadel! Något jag är mest faschinerad av är när de skall landa. Man borde verkligen flyga framåt.


Coolt, coolt det är så sjukt höga hinde också!

Nej nu skall jag tycka synd om mig själv och det blir mer plugg, plugg, plugggggg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv:

Hon är tysk ridponny, (westfahler) :)

2010-12-02 @ 20:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0