Lucka 19-Adventskalender 2010

Lucka 19-December
LÄDERRENGÖRINGS SET
Perfekt när man vill hålla lädret i trim. Välskött läder lever längre! Det är alltid bra att ha ett läder set. Det håller också i stort sett hur länge som hälst.
Mitt iho pplockade läderset innehåller:
3  tvättsvampar
1  400g läderbalsam
1  Läder/skinn tvål
1  lädertvålsfodral
Rekommenderar verkligen 3 tvättsvampar då det är bra att ha en svamp till vare bur med balsam/tvål och Olja.

Mitt set plockade jag ihop hos hooks.se och slutpriset blev då 121KR som med alla mina andra set kan man ju själv få bestämma hur mycket pengar man vill lägga ut.
Vill man lägga till något mer så rekommenderar jag denna:
Ekol olja för smörjning och mjukgöring av läder 500 ml 49 kr också hos hooks.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0