Lucka 18-Adventskalender 2010

Lucka 18-December


GPA HJÄLMAR

Den stora hissen och den stora dissen!
Sjäv hade jag då inte haft någat emot att få en GPA hjämp i julklapp. Dock är det många dressyryttare som är emot dessa så jag rekomenderar de inte till en dressyr tjej/kille.
Dock är priset inte det billigase då de oftast ligger vid 5000 lappen :O!

Finns hos rytteriet.se



Det finns en mäng varianter och sorter men det är dock den här modellen de flesta menar nu när de säger GPA hjälm.

Själv tycker jag att de är helt okej men skulle föredra en helsvart eller en annan helfärg då jag tycker att de med silvrigt inslag gör att hjälmarna ser ut som flugögon. HAha. ja, de är väl min åsikt. HAde gärna velat ha en men tycker att priset är för hög. Men hade man haft mer pengar så kanske....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0