Lucka 10-Adventskalender 2010


Lucka 10-December


Ett BUCAS vintertäcke! Det måste inte vara ett vintertäcke med det är vad jag skulle rekomendera om man skall köpa ett bucas täcke. Är ni en förelder som kanske inte vet vad ert barn vill ha för sortst hästvintertäcke? Eller är ni barnet som vill önska er vintetäcke?;) Bucas är kända för sina posetiva användare med slitstarka, snygga och tåliga täcken.

Så vill ni satsa på ett hållbart täcke skall ni satsa på detta. Dock har jag själv ingen erfarenhet av täcket men har hör många goda rekomendationer om det. Dock är de även kända för sitt ganska kraftiga pris runt tusenlappen oftast över.

1095kr /Vintertäcke 300gr

669Kr/ofodrat regntäcke ELLER 799 Kr/vintertäcke 300Gr

1095 Kr /Vintertäcke 300Gr

799 Kr/vintertäcke 300Gr

Många av Bucas täckena finns även i regntäcken vilket jag tycker är väldigt bra att man kan välja mellan olika sorters täcken även om de ser likadana ut.

Dock tycker jag att det är negativt att Bucastäckena inte har några bogveck, eftersom det brukar öka rörelseförmågan. Men som sagt jag har ingen erfarenhet av dessa täcken, men dock har de bra rykte.
Så vill ni köpa ett täcke till er dotter/son så kommer de inte att bli missnöjda med ett Bucas!

Alla dessa sorter finns hos filippasridsport.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0