Lite av varje

Som jag redan sagt och som de flest tonåringar(och andra) så har jag ganska fullt upp nu innan jullovet äntligen börjar. De är de sista inlämningarna i skolan, mycket att göra och lite tid. På fredag skall jag ha Matte C prov så det lär bli mycket plugg nu. Så fram till fredag kommer det att vara väldigt glest med inlägg.

För första gången på väldigt länge har jag ingen aning om vad jag skall önska mig i julklapp, dvs icke hädtrelaterat. Skall man tänka inom hästvärlden finns det hur mycket som hälst man skulle vilja ha! Men man vet ju aldrig hur länge jag kommer ha Indie osv. Jag har även av någon anledning bestämt att jag skall önska mig saker till mig och inte till hästen och det börjar bli lite bråttom med önskelistan...


Vad önskar ni er i julklapp??


Kommentarer
Postat av: Matilda&Vicky

Jag kan ju bara säga att jag önskar mig ridsaker xD



SV: Okej hmm så är det, jag tycker dock när det är snöstom att det är jobbigt att rida xD

2010-12-16 @ 12:41:21
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0