Kvällspass

Har varit i stallet för ett tag sedan och fixat kväll för hästarna. Allting gick jättebra. Velade dock vilka hästar som skulla ha vilka täcken eftersom det började att bli ganska kallt ute. Men jag får väll hoppas att jag valde rätt. Idag har det blivit liiite shopping till Indie. Det blev en röd svansrosett inför luciaritten och 10 st brodar. Dock passade inte broddarna eftrsom skorna är så sjukt slita på henne. Så antingen får jag väl be hovslagaren att plocka av dom. Eller ta ut honom och verka och sko endast Indie och komma i otakt med de andra hästarna i stallet..:/ Något måste jag iallafall göra snart eftrsom luciaritten är på söndag och det går inte att rida med endast skor utan broddar.

Så de blir att ta ett snabbt beslu och så fort som möjligt få ut hovslagaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0