Julklappar

Igår hade vi en liten "extra" julafton eftersom de flesta var insönöade på julafton. Det jag fick inom hästväg.

- En almenacka, som jag kan ha och skriva upp dagarna då jag har stallet.
- Ett nytt alroundschabrak HANSBO♥ (också marinblått som mitt andra, men det går inte att förneka att det helt klart en av de snyggaste färgerna på Indie) 
- En Dandyborste att borsta avschabraket med, eller ha som hovborste (har inte bestämt mig riktigt)
- En spegel som min morbror gjort, den är gjord av gamla hästlokar (som man hade när man körde hästar förr i tiden), hästskosöm och ett tränsbett. Grymt fin! Grymt duktig morbror jag har!
- Pengar (kan väl räknas som en hästsak )
- ETT NYTT OBJEKTIV TILL MIN KAMERA! Det kan defenitivt räknas som en hästsak! Nu lär det bli mycket fotograferande!
- Ett års prenumeration på en hästtidning.
- Morötter till Indie, haha, från min morbror och hans flickvän.

Jag trodde att jag inte fått så mycket inom hästväg men det blev ju en lista ändå...
Vi skall iväg idag också så det lär inte bli så mycket uppdatering idag heller. Det kommer upp lite bilder på julklapparna snart någongång, kanske idag kanske imorrn. Who knows.. Så håll utkik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0