Guldskor

Efter mycket om och men så kom tillslut hovslagaren och verkade, stte på snösulor och guldskor. Jag har aldrig varken sett eller ridit med gulskor så nu är det verkligen upp till bevis! Verkligen tack till hovslagaren som åkte och köpte guldskor bara för att jag skulle ha det. Doch blev jag lite besviken eftersom jag trodde verkligen att skorna skulle vara gulfärgade!:D Haha. Jaja jag återhämtar mig nog snart;)
Såhär såg dom ut.

Jag hade förväntat mig något åt det här hållet:

Och trodde verkligen att de skulle se ut såhär:

HAHA!

Kommentarer
Postat av: Mli

Sv: Min blogg är knäpp, jag såg din kommentar först nu :S

Ja det kan man ha :) Fast det verkar som om du kanske redan kommit på det :P

2010-12-10 @ 13:47:03
URL: http://mlishastblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0