Dagen

Det blev faktist en ridtur på banan idag, efter jag velat en hel del. Indie hade fått för sig att hon inte skulle följa med mig in från hagen idag och inte heller till ridbanan. Hon bara tvärstannade och vägrade. Knäppis.
Men på ridbanan gick det bra vi red i en låg ganska lång form jag provade även att fatta vänstergalopp och det gick bra. Dock fick hon inte galoppera så mycket. Vi tränade även på övergångar mellan skritt och trav och stopp. Annars tog vi det lungt.

När jag skulle skritta av henne hoppade jag av och hon fick gå efter mig utan att jag höll i henne. Men då var hon duktig och följde efter mig och stannade när jag stannade och gick i en volt när jag gjorde det. Så då var hon jätte duktig!♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0