Pay and Jump

Dock inte för mig, utan jag lurade upp Josefin på Filur. Så idag har jag varit publik! Det var jätteroligt att se någon annan hoppa Filur, för det händer ju faktiskt inte så ofta. En 90cm runda och en 1m runda blev det.
 
I 90 blev det ett stopp. Saknades nog lite fart och i 1m blev det en eller två bommar ned. Kommer inte ihåg. Men det var rolig och nyttigt att se att Filur faktiskt kan hoppa 1 meter. Jag har ju inte vågat mig på det än. Inte en hel bana än  iallafall.

Så nu är det bara att läka och bli frisk och sen lära sig att hoppa igen.
 
Hallå Matte, vad gör du där uppe på läktaren..
 
För mig blir det fortsatt vila ett tag till...Man märker att man ännu inte är i form. Var helt slut när jag kom hem efter att bara ha varit och tittat på hoppningen i 4h. Somnade när jag kom hem..

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren

sv; tack! Pannbandet är från futura riding gear :)

2015-03-23 @ 13:36:57
URL: http://satilaryttaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0