Vilsna Gotlänningar i Göteborg

Då har man spenderat första dagen i GBG, en av nackdelarna med att vara gotlänning. Vill man se clinicen på GHS som alltid är på onsdagen, måste man flyga till GBG på tisdagen då det ej går flyg på onsdagen. 

Dagen har spenderats åt flygresa till Göteborg, incheckning på hotellet. Som var jättesnälla och lät oss checka in 4h för tidigt! I år lyckades vi även få det finaste hotellet av de tre resor vi gjort till GHS, Så jag är mycket nöjd. Inga fururum med mögliga furudörrar som duschdraperi. Hehe. Jag och Josefin brukar tänka "Ju billigare hotell, desto mer pengar till mässan" men tror vi lyckades få till det i år. Hittade ett paketpris på flyg till och från Gotland och 3 nätter på hotell, nära Scandinavium med frukost till ett bra pris. Dessutom fick vi tydligen det största rummet också. Tackar för det! 



Så idag har vi gått runt i lite affärer, jag köpte ett par byxor på rea för halva priset i skinnimitation. Men är inte så shoppingsuget på vänliga kläder just nu. Känns som jag har rätt mycket. Så sparar mig till att shoppa massor med hästsaker😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0