Schampoo

Det finns till och med vissa hästsaker som är tråkiga att lägga ut pengar på. Blandannat shampoo. Har hört och läst att Quicksilver- shampoot skall vara riktigt bra till vita svansar så tänkte testa och se om den verkligen är så bra som alla säger. Skall faktiskt bli lite spännande att se, tönt som jag är. Så den är tänkt att endast användas till svansen kollar man på priset kan man ju tro att det är flytande guld i den och inte hästshampoo.
 
Den andra är bara ett vanligt skimmelschampoo. Har aldrig testat det märken så skall bli spännande att se om den är bra. Hade en Renons skimmelschampoo innan, helt okej men det krävdes en halv flaska varje gång kändes det som. Nu kan Filur få bli vit igen.
 
Köpte det lagom till jag skulle hoppa några pay and jump och CM-hoppningar men, så blev det ju inte riktigt..

Kommentarer
Postat av: Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot

Du borde testa K9Horse. Riktigt bra produkter och deras schampo för skimlar tycker jag är överlägsen! Jag brukar tillomed använda den i mitt hår när jag vill fräscha upp det blonda :P

Svar: Då får man prova det nästa gång. Men nu hoppas jag på att denna håller vääldigt länge 😉
Mikaela Lind

2015-02-23 @ 14:40:23
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0