Pendeltåg och nålar

Att två utskott i ryggen blev brutna för två veckor sedan känns faktiskt inte längre. Jag kan gå bra nu och det känns skönt. Nu är Jah även piggare och orkar med en dag utan att sova 12h. 

Däremot vaknade jag igår morse och istället för att det skär till ibland i ryggen som det gjorde när utskotten var nybrutna så skär det till under höften nästan på låret istället. I natt vaknade kag till flera gånger pga av att det gjorde så jääkla ont! Vad kommer det ifrån liksom? De rönkade mig från nacken och nedåt och det var inget annat fel. Väldigt läskigt och har problem med har ta på mig byxor. Skoj. Får väl kolla upp det när jag kommer till Gotland igen. Så typiskt att det skall komma nu när ryggen börjar bli bra. Hu, hu!

Dag två i Göteborg och jag och Josefin har ännu inte förstått hur det där med pendeltåg fungerar. Eller spårvagn kanske det heter? Vad är skillnaden egentligen? Men idag har vi lyckats ta oss dit vi skulle utan allt för stora felåkningar. Igår fick vi en lite längre promenad. Hehe. Hoppsan..

Jag hade ju tänkt att jag inte skulle köpa så mycket vanliga kläder i år men sen hittade vi lite roliga affärer som inte finns på Gotland och sen hittade vi lite på rea och sen hoppsan hade vi typ 4 kassar var. Om inte mer. Jaja, får väl skylla på att jag inte kommer kunna rida och betala ridlektioner på ett par månader så då får man väl unna sig lite saker när man är trasig.

Nu taggar vi snart Scandinavium och Clinic med Peter Markne och sen lite hoppning. Wiiie!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0