Kolla på under GHS

Är man på en av Europas största hästmässor måste man ju shoppa lite, eller hur?
 
Det jag tänkte kolla på är:
 
  • Eventuellt ett brunt skrittäcke i fleece, Är egentligen inte i stort behov av det då jag har ett grönt, men hittar jag ett till ett bra pris kanske jag slår till!
 
  • Svarta smala tyglar, till dressyrtränset då en "stopp-stropp" lossnat.
 
  • Har fastnat helt för Eskadron Platunum Edition, i denna modell. Behöver ju faktiskt nåt dressyrschabrak till, totalt förälskad i både det bruna och det svarta! Måste bara hitta dessa på GHS!
 
  • Ett fint brunt hoppschabrak till hade suttit fint också!
 
  • Ett brunt blingigt pannband till det bruna tränset.
 
  • Har funderat på att satsa på ett par Roeckl handskar då jag avverkar ett par handskar i månaden känns det som och jag blev rekommenderad det märket av en tjej i dressyrstallet. Hon hade haft sina i över 2 år. Kan man verkligen ens tro på det? Men de kostar ju en hel del.. Får kolla lite på det. Har trots allt samlat på mig några nya hela handskar för tillfället.
 
  • En brun tjocktröja/fleecetröja.
 
Men som sakt, detta är vad jag skall titta på och inte nödvändigtvis köpa. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0