Hopptävling

Igår lyckades jag lura med mig min ickehästintresserade fina vän Sofie att åka och titta på hopptävling. Där bla vår gemensamma vän skulle hoppa. Tycker att det är så roligt att även titta på. Hon hoppade sin unghäst plus sin vanliga häst och oj vad fina de är. Speciellt unghästen.
 
Jag hade även med mig min nya finkamera och lyckades äntligen få in en rätt bra inställning till det mörka ridhuset och fick faktiskt till en hel del fina ljusa bilder! Jag har ju ännu inte hunnt lära mig den så jättemycket men hoppas ändå att få till några fina bilder i Göteborg.
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Härligt att hitta ridhusinställningar, det är så galet svårt!

2015-02-24 @ 21:28:48
URL: http://majawallstrom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0