Den saknade dressyrpisken

I höstas försvann min dressyrpisk efter en dressyrlektion, har ingen aning om vart den tog vägen. Letade som bara den i flera dagar men den var helt enkelt bara borta. En svart och guldig dressyrpisk som jag köpte på Göteborg Horse Show i fjol för ca 40kr. Så jag fick helt enkelt efter några veckor köpa en ny.
 
Nästan hela natten i natt drömde jag om att jag letade efter den där dressyrpisken, och jag kunde inte hitta den. Vet inte hur lände den där drömmen höll på men lång var den. På mårgonen vaknade jag panikartat och tänkte "Jag MÅSTE köpa en ny EXAKT likadan pisk i år på GHS!" Alltså haha. Efter att jag lugnat ner mig insåg jag att det bara var en dröm och så viktig var inte den där pisken för 40kr. Hehe..Tror min nya pisk allt duger lika bra!

 
Den saknade dressypisken
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0