Vårkänslor

Red så som sagt ut med stallägaren idag. HÄRLIGT väder minst sagt. Sol och 11grader ute! Det slöt med att jag tog L´s häst, wupsi måste komma ihåg att smsa henne om det. Det gick bra men han var PIGG lilla grabben på 170cm. Jag var dock smått irriterad då han inte lyssnade på nånting och förökte bestämma själv. Ännu jobbigare kändes det förmodligen eftersom jag ridit Valter rätt mycket så sistonde och han lyssnar så bra och är tvärtemot F+s häst kändes som att jag fick banka på honom och ändå lyssnade han inte. Men som sagt annars var vädret och allt härlig. Red utan både jacka och handskar!


Kommentarer
Postat av: Moa Kauppila

Idag avslutas min bloggtävlingen om ett par JW ridhandskar, glöm inte och kolla om du vann! En liten update är att fyra vinner, en handskarna och de tre övriga varsin överaskning!

2012-03-01 @ 15:13:56
URL: http://moakauppila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0