Valter

Var i "dressyrstallet" och red Valter i ridhuset. Träffade på en tjej till i stallet som jag aldrig tidigare träffat. Men efter ett tag kom vi fram till att vi hade träffats när jag varit där och tagit lektioner med Indie. Tyvärr var jag på världens sämsta humör men när jag väl kom upp på Valter blev allt bättre. Tur det, så att inte tjejen trodde att jag hade något emot henne eller något. Var tvungen att säga att jag hade en vääldigt dålig dag idag.

Tränade mycket på galoppen som jag har så svårt med på valter, fick massor av tips av tjejen om hur jag skulle få honom att trampa under sig och få bakbenen att hänga med. Hon hade tydligen hjälpt till att ridit valter ifjol så hon vet ju hur Valter fungerar också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0