Tagga provridning imorgon

Dock är jag inte så taggad, vilket inte är likt mig. Har ännu den där känslan att den där hästen inte är för mig. Vilket är väldigt kostigt då jag varken ens sett den eller ännu mindre ridit på den. Men det blir väl bara att vänta och se.

Min mamma kan allt vara söt ibland. Igår när jag kom ned till köket låg det häär på köksbordet:



Sen är jag inte riktigt säker på att hon vet vad en quarter är, men det var ju tanken som räknas.

Från att för tre år sedan ha massor av mindre trevlika "disskusioner" så fort jag nämnde ordet "häst" som oftast slöt i dörrar som smälldes igen och högre disskusioner och mindre trevliga saker till det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0