Svar på kommentar

Angående Travare är också en häst



Antar att du riktar frågan mot det här som jag skrev:

"Jag HAR faktist stött på människor som ser ned på travare, jag har mött människor som sagt rakt upp i mitt ansikte att travhästar skall springa på travet annars kan de lika gärna avlivas. Jag har mött männsikor som sagt så och värre saker rakt upp i ansiktet på mig när jag sa att jag hade en travare på foder. Då var de så kallade "hästmänniskor"."


Ja jag har faktist stött på männsikor som sagt så och mycket värre saker, trots att de visste att jag hade en travare. Då är det inte heller ungdomar eller barn vi pratar om. Utan det är vuxna männsikor som sagt så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0