Sthlm idag!

Är just nu påväg till Stockholm. Skall träffa Sandra umgås med henne, se en konsär, köpa ett par ridstövlar (om jag kommer fram till vilka!) Köpa en ny säkerhetsväst (vilken rekommenderar ni?) och en Iphone 4s. Låter riktigt billigt och bra va?

Men får som sagt se vad jag hittar för något och om jag lyckas ta mig till någon ridsportsaffär överhuvudtaget, tunnelbanor liksom, jag som redan är vilse på Gotland utan dem! Men är fortfarande kaxig att jag lyckades åka SJÄLV och hitta på första försöket både från Sandras place och till Globen. 

Förhoppningsvis kommer min bror och hans flickvän och räddar mig och leder mig mot en hästbutik, om han slutar tidigt, och om han har lust. Sen kommer Sandra och hämtar upp mig.

Men har lite halvpanik över vilka ridstövlar jag skall satsa på... :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0