Göteborg Horseshow

Som jag skriver varje år:
Åh, vad jag är avundsjuk på alla som är på Göteborg horseshow. Jag har aldrig varit där men alla skriver att det är SÅ mycket bättre än stockholm. Vilket jag tror också. Nu SKALL jag verkligen försöka åka dit nästa år!

Alla ekipagen, ryttarna, mässan allt. Det känns som de lagt ned mycket mer tid och energi på Göteborg HOrse Show. 

Sen hade det juinte varit så dumt att köpa en lott och vinna förstapriset där. En HÄST! Jag kan ännu inte förstå att de faktist lottar ut en häst, och en biljett kostar typ 20 kr eller något. Den hade jag gärna vunnit ;)

 
Czardaz, åters lotterihäst 2012 Bildkälla

Bildkälla


Kommentarer
Postat av: karolina ståhlberg - hästblogg

hej jätte fin blogg! följa varann via bloglovin? kram :)

2012-02-25 @ 22:17:14
URL: http://karolinastahlbergs.blogg.se/
Postat av: Sara Carlsson

sv: fick betala 300 för det så det var ett riktigt fynd :D

2012-02-27 @ 14:52:35
URL: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0