Allt och ingenting

Lite om igår:

Provridningen
- Blev ingen eftersom jag fik hoppa in och jobba extra istället.

Jobbet- Jobbade eftermiddag/kväll på lördagen och fick även hoppa in och jobba morgon/förmiddag igår. Så 4 1/2 timmes sömn. Trött? Ja.

Årsmötet NorraGotlandsRidklubb-

Cliniken- intressant men hade lite delade åsiker om vissa saker. Den handlade om unghästhantering och inridning. Indies ägare hade med sig sin unghäst som exempelhäst, den hade aldrig haft sadel och träns på sig och aldrig blivit sutten på. Efter ca 35 minuter hade den sadel träns och ryttare på sig och gick lite tveksamt runt några steg. Men en hel del tips och saker att fundera över fick man, även om jag hade några delade åsikter av endel av deras teorier.

Mötet- Flöt på som ett årsmöte brukar fungera. Fick träffa min hopptränare, Maria, Marlené och co vilket var roligt. Kändes som att jag hade drömt allting då jag var så OTROLIGT GALET trött igårkväll efter allt jobb och lite sömn. Kommer inte ihåg vad jag sa eller nånting.

Blev även ihopdragen med en annan tjej som hade en häst till salu. Så fick nummer och nu är det bara ringa för en provridning. En tjej på mötet fick reda på att jag letade häst så hon drag tag i mig och tjejen som hade häst till salu. HÄR, HON söker häst-HON har häst tillsalu...så..byt nummer! Haha, skönt med såna människor ibland.


Känner att allting är lite mycket kaos i mitt liv just nu. Då menar jag ALLT. Allting snurrar runt i huvudet. Det är kaos överallt och inte på ett positivt sätt. Tyvärr. Men hoppas allting ordnar ut sig till slut, men just nu känns det som att det är långt dit och det är jobbigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0