Halstäcken

Vilket svettäcke med hals tycker ni är snyggast respektive mest prisvärd? Och vilket är fulast?




1119kr

Som snyggast tycker jag självklart det sista är snyggast, gillar marinblått och gult tillsammans, då ser ju hästen ut som en champion ;) Därefter kommer det rutiga som jag älskar modellen på, ser faktist rätt fräckt ut. Så om man fick önska skulle jag vilja haft ett sånt fast i blått/gult. Tätt därefter kommer faktist det bruna täcket med magjordar, fast inte i den färgen.. Det skall finnas ett blå/gult och om jag känner till Three Crown Horseline rätt så är det supersnyggt.

Något jag alltid kräver att täcken skall ha är maggjordar. Det tycker jag är väldigt viktigt för att täcket inte skall åka av eller hamna snett.

Skall man tänka prismässigt hade jag valt catagos täcke, bra passform, maggjordar osv. Lite tråkig färg bara..

Vad hade ni valt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0