Ridbanan

Det blev ett kort ridpass på ridbanan idag. Pappa kom och filmade och fotade efter uppvärmningen. Passet gick inge vidare, jag var ofokuserad, trött efter dagen, krävde typ inget av henne. Vi travade lite bommar och tog några galoppfattningar. Men jag var tvungen att sluta med det ganska fort då Indie bråkade, kickade till innan nästan varje galoppfattning och mamma blev rädd. Men fick till ett par bra fattningar utan kickar. Såå, frågan är, är ni sugna på film?
Vet inte hur det blir, är lite rädd för kameran, vilket gjorde mig ännu mer okoncentrerad på filmen. Usch gillar verkligen inte att se mig själv på film eller höra min egen röst inspelat, Ha, men vi får se. Kanske lägger jag upp någon liten filmsnutt :)
Här kommer lite urklipp från filmerna:
Några mindre fina stunder idag..
och lite bättre..

Kommentarer
Postat av: cajsa

tack:) ja, jag red LA, kat D fux blått schabrak:)

och tack så mycket!:D men painer(namnet) han är fux och inte min än!!:)hihi

2011-07-08 @ 18:20:15
URL: http://cajsafridaolsson.blogg.se/
Postat av: Matilda Holmström

SV: tack! Jag köpte det på Sporren, är av märket GlenGordon tror jag :)

2011-07-09 @ 10:44:55
URL: http://twolivesonepassion.se
Postat av: Z

Jag blir precis likadan när kameran kommer fram... så spänd och försöker för mycket så det blir bara skit. :3

Men det ser iaf trevligt ut på dina bilder ;)

2011-07-11 @ 17:15:51
URL: http://zabism.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0